vocht ophopingen...... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu vocht ophopingen...... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

vocht ophopingen......

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

24 November 2014 | Nederland, Zeist

Ja, vandaag bij het opstaan direct de monteur van Feenstra gebeld, zij kunnen tussen 13. en 16.00 uur hier zijn! Dus.........Nathalie gebeld dat ik vanmiddag niet bij haar op spreekuur kom! Wel verteld over de door NP niet beantwoorde mailtjes over het vochtprobleem.
Nieuwe afspraak over uitleg hormonen op 8 december!!
Dan maar snel naar fysiofit en een uurtje sporten, daarna lymfdrainage door Annemarie! De fysiotherapeuten hebben dit al vaker gezien als bij/nawerking van de cytostatica! het gaat over, zeggen ze! Met massage het vocht proberen ook weg te krijgen. Dan de gehele middag in de kou thuis wachten!
Met telefoon naast mijn hoofd op bed tukkie doen.
Daarna maar vast eten koken, Hans heeft zuurkool met worst bedacht!
Dit lukt me aardig en met dat we aan tafel zitten, na 17.30 uur en Hans nog gebeld heeft naar feenstra, komt monteur aan de deur.
Hij bekijkt gasmeter en ketel. Geeft aan dat wij in gebied met lage gasdruk zitten en dat er niets aan de hand is. Ketel weer geheel in elkaar en kachel doet het weer! Dan krijg ik om 17.15 uur een mailtje van N....Pa dat ik als ik heel benauwd ben wel aan de plastabletten mag!!!
Wat een dag!!! Maar gelukkig huis wordt weer warm!