zaterdag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu zaterdag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

zaterdag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

15 November 2014 | Nederland, Zeist

Gelukkig is Hans vrij vandaag want de pijnen zijn niet te harden en ik kan niet veel. Daarom ontbijtje op bed. Hij gaat met Chai laatste boodschappen doen en komt me halen om naar wedstirjd te kijken.
Op Phoenix speelt A1 vandaag dus dichtbij!
helaas gaat het miezeren en kan ik bij de moeder van Thom onder de plu!.
Die is heel belangstellend en wat blijkt ze werkt in Diak in de apotheek!
Dus gesprek gaat al gauw over de nieuwbouw en onze aankomende buurapotheek! Dit blijkt niet Diak te worden maar een algemene apotheek. Zitten er die in een strraal van 500 meter op elkaar! Dombo dus!
Daarna langzaam weer op huis aan en vroeg mijn bed in.
Chai gaat naar feestje van Max en eet bij Koen. Samen gaan ze naar Driebergen feesten. Gehele Belgie groep zal daar zijn.