Lunch break ivm verjaardagen tennis - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Lunch break ivm verjaardagen tennis - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Lunch break ivm verjaardagen tennis

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

14 November 2014 | Nederland, Zeist

Vandaag uitgenodigd door de tennismeisjes.
Dieuwke heeft voor verjaardagen marny en mij bij Daan op Steynlaan in Zeist een lunch afgesproken voor ons achten!
Chai is hele dag thuis, dus gaat met Chico uit.
Ik laat opgestaan en na douche en aankleden rond de klok van 12.00 uur op de gelukkig nu dan electrische fiets naar dorp.
Op weg hierheen fiets ik samen op met Corri, buurvrouw van 10 huizen verder, die verhaal van haar man verteld die net ontslagen is na longembolie beide zijden. Pffff sportief en rookt en drinkt niet maar.....je kunt maar zo iets hebben dus! In tegengestelde richting zie ik Sjoukje fietsen, we zeggen gedag en gaan onze weg verder. Later bleek ze op weg naar mij! Maar hebben via whap volgende week woesdag afspraakje gemaakt!
Bij Daan is iedereen er al en zitten we aan lange tafel waar Ruthly pakjes op ieders bordje heeft gezet. Alle anderen hebben op een kaartje een liefdevolle spreuk voor mij geschreven! Ruth heeft toespraak nu als Toos in eigen kleding in plaats van d'r schortje. Opnieuw blijkt maar weer hoe goed ze hierin is want ieder van ons piest bijna in d'r broek door hilarische uitspraken die ze doet! Zij heeft voor iedereen een stervormig waxinelichthoudertje met een hart met spreuk meegenomen!
Gewoon LIEFFFFFFF! Ook Marny heeft geintje van tasje met snoep met een ster eraan! Dan legt Dieuwke uit waarom we hier zijn en krijgen Marny en ik een ontzettend mooie bos bloemen krijgen ivm aankomende verjaardag en mijn voorbije jaardag!
Het eten is verukkelijk,soepje voor daarna allemaal puntjes geroosterd brood met carpaccio. zalm, salade etc. en speciaal voor ons gaan ze wijn halen want die is na 1 fles op! Bij de koffie krijgen we een special limochello! heerlijk! In dit pand huizen een 6 tal winkeltjes dus gaan we met zijn allen neuzen. Zelf heb ik een aantal leuke bordjes gescoord.
De meisjes staan te wachten tot ik afgerekend heb, daar nemen we afscheid van elkaar. Afgesproken zolang het kan gewoon door te teniisen op vrijdag! Dieuwke neemt spulletjes over met de bloemen en brengt die voor mij naar huis! Thuis zit ze er al en kletst met Chai die thee voor ons zet. Na een bakkie en zelfs gesprek met Hans die ook thuis kwam gaat Dieuwke huiswaarts en ii bed op zoeken. Was heel leuk en super gezellig maar ik ben kapot! Veel eten hoef ik niet dus de jingens nemen het ervan en halen voor hen broodje shoarma! Ik krijg koffie en daarna thee op bed en slaap tussendoor. Mooie dag weer geluksmomentje!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 64037

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: