Zaterdag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

08 November 2014 | Nederland, Zeist

Opgestaan en samen met Hans wat boodschappen gaan doen.
Om 13.00 uur naar hockeyveld om naar Chai te kijken in Laren. Daarna hebben Hans en ik met Ed en Marian in Maarn afgesproken.
Eurofleur is daar in Leusden en we rijden daar langs dit tuincentrum om blommetje te halen. Dit is ontzettend groot en in lopen gaat moeizaam dus rustig aan! Patricia belt en heeft bloemetje gebracht van haar en Marcel en afgegeven aan buren! Marathon zit er voorlopig nog niet in maar zij zijn blij dat dit ergste voorbij is! Bij Ed en Marian heerlijk mosseleln gegeten! Natuurlijk over alles kunnen praten, wat raad en daad en verhalen van vroeger en nu vergeleken! Wat heerlijk en als vanouds!
Wat hebben we en gezellige avond gehad!