einde .....lijk laatste keer - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu einde .....lijk laatste keer - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

einde .....lijk laatste keer

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

06 November 2014 | Nederland, Zeist

Ja en dan 6 november 2014.....de laatste van 6 keer chemo kuren!
Geheel in laagjes en met warmtedeken naar het Diak.
Daar rustig aan want Afrouz is nog bij de buren bezig dus eerst maar alles warm krijgen en de PC zo klaar zetten dat we direct film als afleiding kunnen gebruiken.Voor personeel hebben we wat lekkers mee en ik vraag waar slingers zijn. Dus die worden opgehaald en op infuuspaal gehangen. Daarna gaat Afrouz eerst infuus inbrengen. De enige plek die nog beetje goed is is pal op de hand! Niet bewegen dus!. Daarna cold cap op en koelen maar! PFFFFFFF, lijkt toch iedere keer meer pijn te doen.............snel film aan en .....................kopje thee dan maar!! Met drie kwartier, goede bloeddruk mag het cytostatica zakje al aanhangen en daar ik geen reactie heb na kwartiertje al harder inlopen. Thea komt voeten door middel van haptonomie weer behandelen en geeft aan dat ze het knap vindt hoe ik alle zaken op de rit heb gezet om mij heen.
Belangrijk nu dat ik aan herstel ga denken.
Tijdens deze kuur ben ik veel rustiger. Afrouz heeft infuus harder gezet en met een uur is de boel erin en kan ik alweer aan laatste periode van 1 uur coldcap beginnen! In deze tijd komt ook Gaby langs en in het gesprek bied ze haar excusses aan over start van alle kuren en dat team ervan geleerd heeft! Ook dat inschatting over bijwerkingen beter moet worden vervolgd door haar en het team! Ze wil me een keer zien als ik in het nieuwe jaar verder ben om dan goed gesprek aan te gaan. Tranen stonden in haar ogen! Pfffff.......! Dan mag ontdoorstand aan en al gauw mag cap er echt AF! Laatste keer en 10 dagen afwachten of haar blijft zitten zo! Rond de klok van 13.00 uur klaar en iedereen komt afscheid nemen van ons! Buiten voor hoofdingang maakt Hans foto met idee van ons........zo dit doen we niet weer! Gauw naar huis kopje thee en ik ga slapen. Silvia heeft blakebrij meegebracht afgelopen keer en dat met witte brood is een feestmaal vandaag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 64070

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: