Rare dag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Rare dag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Rare dag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

28 Oktober 2014 | Nederland, Zeist

Al direct met opstaan lopen de tranen uit mijn ogen..............
bllll.............wordt het weer zo eentje.
Chai en ik ontbijten en als hij naar school gaat laat ik Chico uit!
Ook dan loop ik in bosje te bleren!
Dus na thuis terug te zijn duik ik nog even bed weer in.
Dees komt en drinkt met me kop thee. Veel te bespreken over van alles en nog wat en weer valt het op dat we dingen eender doen.
Nadat ze weg is app ik lange tijd met Karin F. die toevallig net bij oncoloog zit. Uit waardes blijkt opnieuw activiteit gespot en ze gaat opnieuw beginnen met 6 kuren maar dan gesplist in drieen dus 1 maal per week. Doel van haar is de 50 halen. Zij die steeds zo positief blijft krikt mij op om ook weer upper te zijn!
Daarna weer 2 uurtjes geslapen en voor de jongens thuis zijn eten klaar gezet. In de avond heb ik zeer lang zitten kletsen aan de telefoon met Karin B!