leftijd........17 jaar....en..... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu leftijd........17 jaar....en..... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

leftijd........17 jaar....en.....

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

18 Oktober 2014 | Nederland, Zeist

Vandaag is het dan echt zo. Chai 17 jaar..................!
Met het klaar maken van een ontbijt aan tafel beneden en het geven van niet verwachtte cadeau's aan hem. Voelt hij zich toch jarig!
Taart hoeft niet maar vanavond is het de bedoeling dat wij het huis vrij maken en hij met vrienden, ongeveer 12 een feestje bouwt!
Zo hebben we wel aangegeven dat ik gewoon in mijn eiegen bed slaap dus dat hans en ik rond de klok van 23.30 uur thuis komen en verwachten dat zij met zijn allen dan naar het dorp zijn! Maar eerst nog boodschappen. Hans en ik vragen wat en hij zegt alleen bier en wijn. Oke. Dus Hans en ik halen van alles in huis. Koen komt al bij Chai om te helpen en het is met Sjoerd een in en uit lopen van joingens.
En..............met het uitpakken daarvan is Chai super boos want het is niet het soort bier wat hij wil! Schreeuwen schelden enz......
Aan Koen vragen we of hij niet met Chai kanb praten hierover......!
Dus na uurtje komt Chai thuis en zegt sorry! Wij hoeven bier niet om te ruilen. We zetten wat spullen aan de kant en dingen weg voordat die kapot vallen. Beddegoed wordt van zolder verdieping lager gelegd want ze slapen vannacht in de huiskamer. mede daar toilet boven nog chemisch toilet in gebruik voor mij is en niet door een ander mag worden gebruikt! Samen met Sjoerd komen ze pizza eten en een film kijken. In de middag gaan Hans en ik op de fiets richting Utrecht! We wensen Chai veel plezier en Rustig aan en het puber gebeuren al pratend proberen los te laten! In het Louis hartlooper complex komen Hans en ik tot rust. Eten gezellig, worden super leuk geholpen door een ardig meisje in de bediening en gaan met drankje in bioscoopzaal 2 naar de film GONE GIRL. Heerlijk zo'n film zonder pauze zonder reclame's en kleinschalige zaal. Voor mij wel onrust door lange zit, gelukkig zit ik aan buitenzijde en kan blijven draaien. Na de film nemen we overheerlijke warme appelbol en thee en komen we meer op hoe wij zelf er nu helemaal in staan samen. Onmacht verdriet en wanneer de ellende nu eens ophoudt houdt ons samen bezig. Goed is het dat we zo praten! Rond de kloi van 23.00 uur fietsen we naar huis. Ik kan bijna niet meer! Thuis aangekomen is het een dolle klerezooi en ik zwaai kijke niet en ga direct door naar boven en bed in.
Hans kijkt het geheel aan. Ziet dat de meeste opstappen en afspreken naar la Dadda in dorp te gaan. Hans helpt Chai met wat anderen om de boel een beetje aan kant te maken. Nee, laat maat dat doen wij morgen wel! Als laasten gaan Sjoerd en Chai de boel achterna. Sjoerd is sleutels kwijt en Chai en hij gaan op een fiets weg!
Hans ruimt wat weg en kan het niet laten een flinke dweil over alles heen te werpen. Daarna komt hij ook naar boven! In de nacht hebben wij ze niet meer gehoord!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 64074

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: