Zuid-Afrikaner - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Zuid-Afrikaner - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrikaner

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 Oktober 2014 | Nederland, Zeist

Dagje met na een voor mijn gevoel uitputtende training in Galgewaard bed in gedoken en flink bij geslapen. Chai is met electrische fiets naar IVA want moet direct na die school door naar Phoenix voor wedstrijd tegen Zuid-Afrikaans hockey team. In overleg met hem gaat hij eerst bij Kjell en Netty zich omkleden en hapje eten. Telefonisch met wahp zo afgesproken!
Dus als Hans thuis komt snel hapje eten en door naar Phoenix waar in de regen het damesteam al gespeeld heeft en nu de jongens van de A1 tegen een stel binken met shirts zonder mouwtjes aan het spelen zijn.
leuk om te zien en elkje ouder is erg benieuwd wie hij deze avond mee naar huis krijgt en bed voor klaar heeft gemaakt.
netty en ik maken grapjes en zoeken er eentje uit!
Ik hoop niet dat ik die met die goeuden ketting meekrijg! Nee die met die mooie zwarte krullen. Chai hoopte op een geleurde zuid-afrikaan maar helaas het zijn allemaal blanken. Phoenix A1 wint met 3-1. In de planning eten ze samen en komen daarna thuis. Zo ook Chai met Dillan. Echter met team hebben ze bij LaDada afgesproken en even omkleden en weer de hort op dus! Rond de klok van 02.00 uur komen de jingens met broodje shoarma thuis!