toch............. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu toch............. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

toch.............

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

10 Oktober 2014 | Nederland, Zeist

Opgestaan en ontbijten met Dillan en Chai.
Hans maakt scrambeld eggs en de jongens vinden het best! leuke verhalen over Zuid-Afrika en over en weer gekelts. Dillan moet om 9.00 uur bij Phoenix zijn dus hans brengt hem daarheen. Chai gaat naar stage, waar hij iets later mocht komen. Buiten is het mooi droog weer.
Dieuwke heeft me overgehaald toch vandaag te komen tennissen.
Even naar buiten moet mij goed doen. Dus op naar Griffensteyn. Op de baan zijj we met zijn drieeen. Dieuwke , Ingrid en ik, dus doordraaien? Oke! Na een keer dit te doen zien de meiden dat ik aardig conditie tekort kom. Lucht tekort en zweet teveel. Dus stellen ze voor dat ik blijf staan en zij om en om draaien. Dit is een uurtje fun! Mooi weertje en lol met deze twee! Zelfs na die tijd ook foto moment van onze jasjes aan telraam en de in de heg geslagen bal door Dieuwke! Koffie en............uiteindelijk goed maar ook wel ingewikkeld gesprek over relaties met elkaar!
thuis gekomen heeft Hans net alle banklzaken naar beneden gehaald en vraagt waarom betalingen niet zijn gedaan! Nu dat schiet verkeerd! Hallo, ik ben geloof ik met kuren bezig, af en toe niet helder en.......wachtwoorden kwijt. Wat dan met de zaken voor Co klaar maken?
Kortom ouderwets eens een ruzie. Daarna janken en .................lucht klaren! Ja, Hans moet aan de bak. Snapt dit ook, maar is ook flink van slag door alles! Samen zoeken we rest uit en valt alle schade rondom bank mee! De belastingzaken moet hij het weekend oppakken en beloofd dat het dan klaar is! Chai komt aan het einde van de dag terug van stage met lekke band. Maar heeft wel stog gezogen daar! Oke, dat kan je dus ook! Weekend inluiden!