Buuf - Reisverslag uit Woerdense Verlaat, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Buuf - Reisverslag uit Woerdense Verlaat, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Buuf

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

13 Oktober 2014 | Nederland, Woerdense Verlaat

Een dag met bewust naar OOFU om daar mijn oefeningen te doen om basic fit te blijven. In de middag lekker slapen en na het eten even bij Karina en kus brengen want zij is vandaag jarig!
Daar zitten Ruud en karina in gesprek met Jolanda en Johan die spontaan uit Groningen langs zijn gekomen. Met taart en koffie voor ons neus komt ook Helen een bakkie doen.
Hans vroeg zich af waar ik blijf en valt binnen.
Daarmee is er een club rond de tafel die op een bijzondere manier allerlei gesprekken aan ging die anders niet zo snel ter tafel ziouden komen.
De rust en mogelijkheid is er om diepere feelings te bespreken, bijzonder is het verhaal van helen die in India is geweest!
Rond de klok van 21.30 uur gaat ieder zijn weg, want5 er moet gewoon weer school en werk gedaan worden morgen!
Karina is echt jarig geweest zo!