gelukkig zijn er meer soorten - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu gelukkig zijn er meer soorten - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

gelukkig zijn er meer soorten

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

30 September 2014 | Nederland, Utrecht

Na de mail naar Nanda werd ik al snel in de ochtend door haar gebeld.
Ja zei ze, die klachten die jij hebt waren eigenlijk door je reactie op de neulasta al te voorzien. Die worden in combinatie met de Taxotere verergerd en steeds heftiger. Ik ga je een mail sturen na overleg met arts om in de medicatie het een en ander te vermeerderen. Dus wacht mijn telefoontje even af!
Nu binnen een uur had ik via mail een nieuw schema medicijnen.
Naast de 4 maal 100 milligram paracetamol,
mag ik 3 maal daags 10 mg oxazepam
en voor de nacht nitrazepam.
Om maagklachten verder te verminderen zal ik over moeten naar pantazol zodat ik twee keer per dag 40 mg maagbeschermer kan nemen.
Hiermee leg je een olifant plat!!!! Maar ik wil van de pijn af!
Dus naar de apotheek in Vollenhoven en gewaxht tot ze een gedeelte van de tabletten klaar hadden rest kan ik donderdag halen!
Blij dat er mogelijk een soort medicijn was om me van dit lastige gevoel af te helpen en ervoor te zorgen dat mijn lichaam weer tot rust komt.
In de avond al gaan slikken en voor de nacht een mogadonnetje( Ma slikte die vroeger!) en ik sliep als een zonnetje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 64135

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: