proberen............... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu proberen............... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

proberen...............

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

29 September 2014 | Nederland, Utrecht

Zoals steeds na een chemo denk ik dan THANK GO...... ITS MONDAY.
Vandaag niet echt. De pijnen worden met tabletten niet minder.
Maar kom op positief ik heb vandaag oncologische fysio intake!
Dus op de fiets naar de galgewaard naar de OOFU en bij Annemarie een eerste gesprek. Die is blij verrast dat ik ga starten terwijl ik nog aan het kuren ben. Dit gebeurd vrij zelden! Positief dus dat ik dat aan durf! De apparaten testen om te kijken hoeveel gewichten ik kan hebben. ja daaruit kan ik opmaken dat de kracht die ik had aardig is afgenomen door alle zooi in mijn lijf! Goed dat ik nu al kan beginnen met een beetje spieren weer opbouwen. Maar de bot en spierpijnen werken niet mee om minder lastig te doen tijdens dit oefentraject.
Met de fiets weer naar huis en dutje proberen! Lukt niet dus in auto en Chai ophalen van de IVA, uurtje eerder om als gezin bij HDI in gesprek te gaan.
Nu dat uurtje was niet om echt te jubelen. Daar heb ik tijd voor nodig om dat te laten landen. Positief eraan is dat Chai en Hans en ik bij elkaar waren. Thuis gekomen was ik er sneller dan de auto.
Daar vandaan ging ik met fiets terug en Hans en Chai eten scoren.
Buuf Karina zag me en daar kort mijn hart gelucht!
Deze avond was niet gezellig maar opening is misschien gemaakt!
Na een broodje shoarma en televisie program naar boven en uitgeput op bed. helaas heb ik geen slaaptabletten meer en werd deze nacht een horror voor mij. Zodanid dat ik om 6.00 uur de laptop gepakt heb en de nurse practinioner gemaild heb met alle klachten. Bot en spierpijnen opgeblazen buik en hele warme geoprereerde borst en opgevuld met vocht met hoofdpijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 64040

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: