zondag ..........helaas...........klachten - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu zondag ..........helaas...........klachten - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

zondag ..........helaas...........klachten

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

28 September 2014 | Nederland, Utrecht

Na gisteren had ik gezegd: Nu als ik zo blijf mag ik ervoor tekenen!"
Helaas bij opstaan en hondje uitlaten werd me duidelijk dat ik op de neulasta had gereageerd en de spier en botpijnen begonnen. Rustig aan lopen en thuis verder met overleg.
Toch makkelijk zo 'n anaesthesie verpleegkundige in huis, voor pillen niet bang. Dus over op nog meer fanatieke pijntabletten. Zo in het zonnetje onder afdakje in de tuin koffie en een krantje was het te houden.
Vooral niet teveel verplaatsen van plek en zo kwamen we erop een stuk te fietsen. Hans had Chai gister geholpen met band plakken en nieuwe band gehaald. Dus wie weet als we weg zijn gaat hij zelf de handen uit de mouwen doen! En ja wij zijn via Rhijnauwen waar het veel te druk was, door mooie weer uiteindelijk naar fort bij Odijk gefietst en daar kopje thee gedronken. What app aan Hans gad Chai aan dat de nieuwe band door wielophanging klem was komen te zitten en kapot was.
Maar positief hij heeft het zelf geprobeerd! In de middag terug bij huis heeft Hans met Chai nieuwe band gehaald en samen opnieuw uitleg hoe die erop moet. Jo- o-o-o.....ngen en vele boze woorden werden eraan vuil gemaakt. ook de buurt mocht meegenieten van vele vervelende woorden. Na het eten nog meer kanonadu 's . Hans blleef voor televisie. Ik ben bijtijds naar boven en op bed gegaan maar kon de slaap niet vatten. Laat op de avond zijn de jongens ook boven en gaan slapen.
De slaaptabletten die ik via NP geleverd had gekregen toch na veel draaien maar weer gepakt en ingeslapen. Helaas van korte duur en wist niet meer hoe ik liggen moest. Opgestaan thee gezet en weer wat door gedommeld. Ieder uur op de klok gezien.