dag 2 na 4 de kuur - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu dag 2 na 4 de kuur - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

dag 2 na 4 de kuur

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

26 September 2014 | Nederland, Utrecht

Nu vandaag alleen dexamethason nog slikken en de dag was eiegnlijk appeltje eitje. Op gestaan en Hans gedag gezegd. hondje uitgelaten.
Zelfs met de meisjes gaan tennissen en dit ging prima.
Prachtpot samen met Alice gespeeld tegen Ruthly en Ingrid! Gewonnen!
Thuis rond 11.00 uur zat Chai met Koen aan de frites met hamburger!
De tip aan Chai gegeven dat hij nu toch onderweg moest naar bilthoven, waar we 4 stageplekken hadden gespot maar dan moest hij er nog wel langs! Dat deden de jongens, mochten op de electrische fietsen van ons! Dat was stoer en sneller! Chai had bij eerste gesprek al fiat en moest morgenochtend terug komen om te solliciteren. Hij ging met koen de hort op. s ' Middags kwam Jose een bakkie doen en heerlijk bijkletsen, buuf Karina deelde ook nog bakkie, dus gezellige middag en een goed gevoel. Zo ook heerlijk om even met andere moeders over zaken te babbelen. Ondertussen werd het later en binnen 24 uur na de stop chemo moest de nelulasta gegeven worden. Hans nog niet thuis dus..........asl vanouds ( IVF periode) mezelf in mijn bovenbeen een prik gegeven! Pfffffff. Daarna even een tukkie en uitgerust om te eten! In de avond zijn Hans en ik na eten naar de stad gefietst daar de oude elctrische fiets, bij terug komst volgens de jongens wel erg veel lawaai maakte. Wij gekeken en geluisterd en lawaai was teveel zodat ik het liefst hem meteen gemaakt zag dus zo gezegd zo gedaan. Weggebracht bij RPZ en leenfiets mee retour!