bellen met dagbehandeling - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu bellen met dagbehandeling - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

bellen met dagbehandeling

Blijf op de hoogte en volg Miriam

01 September 2014 | Nederland, Zeist

Opnieuw wakker met naar gevoel dat keelontsteking er niet beter op wordt.
Dus toch maar even bellen met de oncologie dagbehandeling.
Zeker omdat ik er geen behoefte aan heb dat ik morgen heen ga en opnieuw te horen krijg dat het niet mag de volgende chemo kuur.
Aan de telefoon krijg ik de secretaresse.
Aan wie sta jij gekoppeld, vraagt ze?
Ja, zeg ik dat is nu net de vraag!
Vorige week gesproken met Bert en als Gaby er is regelt ze de chemo toediening. Ja, maar je eigen nurse practioner?
Nee, die heb ik niet!
Dan krijg ik Bert aan de lijn.
Hij hoort mijn verhaal van het weekend aan.
Hij vermoed ook dat het een virus infectie is waar helaas niets anders voor te doen is dan uitzieken.
Dit zal door de chemo veel langer kunnen duren. Ja dat snap ik. "l"
Vraag blijft of ik morgen 3 de kuur kan hebben.
Afspraak om te komen en dan CRP af te nemen en te kijken of het kan.
Oke tot morgen dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 64087

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: