keelontsteking door virusinfectie op bed - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu keelontsteking door virusinfectie op bed - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

keelontsteking door virusinfectie op bed

Blijf op de hoogte en volg Miriam

31 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Wakker wordend na ellendige hoetsende proetsende benauwde nacht met koorts aanvallen en pijn in gewrichten. Stem kwijt, keel is superdik en ik heb moeite met ophoesten. Als het gaat dan super benauwde hoestbui met uiteindelijk resultaat. hans zegt steeds....gweoon doorslikken maar dat kan ik echt niet. Opnieuw gehele dag in bed en slaap en waak momenten volgen elkaar op.
Lekker zulke extra dagen uit rust momenten
omdat je bloed niet goed is.
Nee dan is het maar weer duidelijk dat mijn weerstand nul is
en ik heel vatbaar ben voor wat er in de lucht hangt!
Uitzieken dan maar.
De jongens hangen gewoon lekker voor de buis en zorgen voor mij en zichzelf goed en genieten van film die al eerder was gedownload.