zondag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu zondag - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

zondag

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

17 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Dit is weer bijkomen.
Normaler doordat ik...........................................................................
kan eten en drinken............zonder dat mijn darmen opspelen.
Vandaag een bankhang dag door het weer verplicht niks.
Dus film The expendabels gekeken
gemaakt van Rocky star Silvester Stalone, Bruce Willace, Wesly Snipe,
Mel Gibson, Antonio Banderass, en vele beroemdheden in een film.
Grappig ontspannen. Met vele onmogelijkheden maar leuk!
Mijn hoofd is nog wel wankel maar ik merk dat het langzaam weer dingen kunnen eten ook daar verbetering geeft!
Hans en Chai kokerellen wat en ik krijg wat pasta met verse groenten, Zij eten het met gekruide kip erbij, maar dat durf ik niet aan zo flink gekruid! Maar het smaakt goed. Niet teveel genomen en het valt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 64033

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: