dagbehandeling vraagt dagje te verzetten - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu dagbehandeling vraagt dagje te verzetten - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

dagbehandeling vraagt dagje te verzetten

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

06 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Na een tropennacht waar ik voor her eerst vroeg sliep en door beide heren in huis na elkaar wakker werd gemaakt, verder gedommeld!
Nu dan rustig ontbijten, hondje uit laten. Chai wordt door Koen gehaald met Brommerd, die gaan toeren samen. Ook hebben ze een afspraakje met Sofie, Anieke en Annies? Eten koken en samen chillen! Prima.
Wij hebben afspraak met Hans en Hanneke, komen op de koffie vanavond. Dan gaat de telefoon, de dagbehandeling vraagt of ik moeite heb met een dag verschuiven van dag naar vrijdag, mijn bloed prikken en kijken of ik kan starten. Voor mij maakt het niets uit het is toch afwachten. dagje meer doet bloed allen maar goed! Bij hen is er een collega van hen overleden en de crematie morgen. Pfff Heftig! Hadden ze alles gereld maar vergeten de coldcap cliënten te tellen. Ze hebben vier apparaten en nu met mij onder voorbehoud vijf cliënten! Zou ik vrijdag kunnen? Ja natuurlijk! Dus dagje uitstel! Snel whapje naar Hanneke en Hans en die komen om 15.00 uur gezellig al! Met hen over van alles en nog wat gekletst. Opruimen van spullen, hoe de Hanzen dat doen en wij altijd weer nakijken en er weer wat uithalen wat we niet kwijt willen. Zo komen we erachter dat ook ik gewoon niet zomaar dingen weg doe. Ook kleding heb hangen van jaraaaaaren terug! Vooral de schaterlach van Hans geeft ontspanning. De middag vliegt om. Wat weer een waardevol moment. Whap van Hanneke geeft
warmte en geluksmomentje weer. Later op de avond eten Hans en ik broodje met stukje vlees en kijken slappe film op TV. Vele whapjes komen binnen om me morgen succes te wensen. Uit Amerika van Henriette en Wil en Bea bellen vanuit Frankrijk.Wat ben ik een bevoorrecht mens dat dit toch als positieve op mijn pad koimt! Als we de brommer van Koen horen en gerommel voor de deur. Gaat Hans open doen want Chai kan zijn sleutel niet vinden. Ze hebben super avond gehad met NIX16!!! Verltelt honderd uit ook wat hij met Koen heeft besproken. Dat kan dus ook! Leuk om te horen en leuk te zien dat ze keurig op tijd zijn. met chico gaat daar de deur dicht en kijken Hans en ik nog even journaal! Ondanks nadeel ook toch weer positieve dingen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 64068

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: