Thunissen oncoloog - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Thunissen oncoloog - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Thunissen oncoloog

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

05 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Om 9.00 uur afspraak staan met Dr. Thunissen.
Samen met Hans erheen. Daar eerst aan hem vertellen hoe de eerste kuur verliep en hoe het ging met misselijkheid en braken. Het verhaal over fietsen naar het dorp na het infuus en de genomen smoothie, gaf ook hij aan, was niet het meest verstandige en meent dat ik lekker laat zien:
Kijk ik ben niet ziek ik kan nog alles!
Helaas en wat heb ik ervan geleerd? Nu dat achterwege te laten en volgende keer direct naar bed! Perfect zei dr. Thunissen.
Bij voorschrijven medicatie geeft hij van het een wat meer en hoopt dat dit ervoor zorgt dat naast de door mij te nemen rust het ergste van dit alles niet meer gebeurd! Daarnaast zegt hij dat mijn leukocyten te laag zijn en ik nog niet kan starten donderdag!
Du...............s!
Ja, dat komt soms voor! Wist je dat niet? Weten wel maar nooit gedacht dat dit mij zou overkomen.
Nu laten we afspreken dat je donderdag ochtend eerst cito bloed laat prikken en dan misschien het meevalt! Anders volgende week. Ontdaan en even verdrietig gaan Hans en ik naar buiten! Chips! Daar gaat je voorgenomen planning! Positieve is dat mijn lichaam nog wat rust krijgt maar of dat nu leuk is…….? Chai gebeld en afgesproken in Utrecht. Wij gaan op de fiets door naar Utrecht waar we de medicijnen bij de Diak apotheek gaan halen.
Daar ziet de schoonmaakster van Dialyse Diak mij en komt me omarmen en zegt dat ze mij al miste! Als ze hoort waarom, wenst ze me veel sterkte! Lang duurt het maar als ze klaar zijn is het dezelfde apothekersassistente en die zegt jee ben je zo ziek geweest/ Ja, ik zie dat jij bepaalde medicatie verdubbeld krijgt dus! Nu heel veel succes, zegt ze lief!
Op Neude een biertje om af te reageren, alcohol vrij wel te verstaan! Chai komt ook maar staat op janskerkhof! Dan gaan we even grachten langs. Eerst bij Hollister shirtje scoren! Dan gewoon overal even kijken en Chai wil graag aan Hans de Puls & Bears zaak laten zien. Daar komt hij leuke trui voor tien euro’s tegen! Meenemen dus! Hij heet om twee uur met Kjell afgesproken, die komt zijn zwembroek terug brengen en gaat met de bus naar huis. Hans en ik slenteren nog wat en komen bij Bitter paar mooie Floris van bommels tegen!
Op de fiets terug naar huis, zien we Marleen Geelen en kletsen even bij! Thuis eten gehaald en samen gegeten. Ingrid komt en die hoort mijn verhaal aan terwijl ze heerlijk mijn voeten masseert. Dit ontspant en voelt veel beter dan vorige week. Zij zet direct in haar agenda dat ze volgende week vrijdag vrij houdt voor me. Indien het nodig is! Heerlijk daarna mijn bed in en vroeg slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 64076

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: