nieuwe ronde nieuwe kansen? - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu nieuwe ronde nieuwe kansen? - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

nieuwe ronde nieuwe kansen?

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

04 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

Opstaan en snel met auto bloed prikken in Zeister ziekenhuis.
Meisje twijfelt vraagt wat verstandig is ik adviseer maar..................!
Helaas twee keer mis ! Derde keer buisje vol! Gelukkig aan rechterkant laten prikken. Infuus plaats moet wel goed blijven aan linkerkant!
rest van de dag rustig thuis.
Hans en ik proberen de bolletjes uit de groene zitzak over te hevelen in de rode zitzak! But klus, zeker als die bolletjes ernaast floepen.
herkenbaar van ooit toen martin trouwde op de Steenweg en Rob in de eend een zak doorprikte!
In de middag onder de douche, haar als touw. ruim in de conditioner gezet. Bij het kammen haal ik de plukken ruim uit mijn kam.
Ook als ik er doorheen ga met mijn hand laat er veel los.
Wat is dit. hoort dit nog?
Nu afwachten maar even.