weekje 28/7 t/m 2/8 samen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu weekje 28/7 t/m 2/8 samen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

weekje 28/7 t/m 2/8 samen

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

02 Augustus 2014 | Nederland, Utrecht

Maandag stort het de gehele dag van de regen thuis, helemaal niets doen. Aan het eind van de middag kom ik er op om volgende dag naar de sauna te gaan dus geregeld. Sauna Sereen bij de Maarseveense plassen bezocht dinsdag. Heerlijke verwen dag met gezichtsbehandeling beide, ontspannen massage en klankschalen. Hans heeft door dat ik geen rust heb maar het probeer. Zodra we alleen in een van de sauna’s zitten gaat het maar in het zwembad met teveel mensen om me heen ga ik weg! Zo zegt hij, daaraan kan hij merken dat ik niet goed in mijn vel zit! Lichaam en geest zijn aan het survivallen
In de avond komt Rita mijn gezicht even bekijken. Doet me goed die HUG alive! Ook Petra en Erik wippen even aan! . Ingrid merkt de volgende avond, woensdag, met healing en voetjes doen, dat alles voelt stug en ongemakkelijk. Gevoel zit wel goed maar de ratio is overuren aan het draaien. Ja, dat kan wel kloppen want ik probeer nog steeds te verklaren hoe die ballen in mijn hoofd de weg weer kan terug vinden maar zie dat als ik achter de computer zit ik toch de verkeerde knoppen bedien. Aan Hans moet ik soms zes keer dingen vragen en ik merk dat me dat veel moeite kost te bemerken dat ik dat niet in de hand heb! Boeken lezen lukt niet, de bladzijde die ik lees ben ik zo weer kwijt. Dingen die ik doe weet ik het volgende moment niet meer. Zelfs dat Silvia vorige week hier heeft gegeten was ik al kwijt! Blllll! Positieve dingen verzinnen dus! Donderdag dus met zijn tweeën een start gemaakt om vliering boven helemaal leeg te halen! Leuke oude spullen tegen komen. Foto lijstje met ons samen, 27 jaar terug! Dozen met antiek! Stoofjes en strijkijzers. Zelfs om de zeven kisten met Kerst ballen en spullen hebben we pret! Dan via groupon kaartjes weten te bemachtigen voor Sister Act! Vrijdag avond acht uur. In de ochtend een balletje geslagen met de meisjes, Dat ging goed. Geweldige opkikkert voor mijzelf! Gelukkig dat gaat nog!
In de middag rond vier uur al aangekomen in Scheveningen. Terrasje pakken bij The MOOD Beach! Daarna hapje gegeten en heerlijk over het water uitgekeken! Strand zand en zee met zonnetje doet goed! In het Circus theater direct uitrij kaart voor auto gekocht! Voorstelling is grappig maar af en toe is het de vermoeidheid die overhand neemt en ik in slaap dut op Hans zijn schouder! In de pauze zien we op de telefoon what’s app berichtje van Chai dat hij de trein gemist heeft! Hans stuurt berichtje terug dat hij daar hier waar hij is niet veel aan kan doen. Na 23.00 uur zien we een bericht van Heleen dat het spannend was maar opgelost, verhaal zal nog volgen! Chai en Koen komen met de trein naar huis! De avond zelf is toch een erg gezellige afsluiting van weekje samen zo! Chai en Koen zullen hiervan leren, denken we! Hans en ik rennen de trappen op maar daar moet ik na trap twee toch afhaken en bijna val ik. Daaraan is weer te merken dat alles op mijn lijf doorwerkt zonder dat ik het wil! Zeer snel is hij op de grote weg en zijn netjes op tijd weer thuis!

De foto die hij maakte bij de Sister Act Taxi is geweldig mooi!
Facebook geeft veel likes:..............en...................
Alsof ik daarmee net aankom daar
en er niets aan het handje is! Mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 64122

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: