4 de dag na ...... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu 4 de dag na ...... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

4 de dag na ......

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

20 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Opnieuw een perfecte nachtrust met het laatst geleverde tabletje nu!
Op rustige manier opstarten en de pillen gebruiken waardoor het leven zoals het nu is dragelijk maakt. Hitte is overweldigend en dus opnieuw een film....binnenshuis............ the wall street wolff..............prachtig!
Lang en het houdt je bezig! Daarna op de fiets naar de C 1000. een van de voordelen van dit back to basic is dat je je grenzen gaat bepalen in een kleine cirkel rondom. Deze winkel is verder gekozen, verder dan gister om het in beweging van mijn lichaam erin te houden. Lekkere dingen inslaan maar niet teveel en vooral wel veel..............................ijsjes! Koud en vocht! Doet me goed. Als we thuis komen belt Wil uit Frankrijk, ook Sjouk en Dieuwke wilen even mijn stem horen. Er zijn vele whap berichtjes maar de telefoon laat ik nog voor wat die is. Zo komen we met de basis stappen de dag weer door. De misselijkheid blijft maar is te doen. De darmen liggen vooralsnog plat. De avond in met rest van pillen uit de doos, voor de nacht helaas geen extraatje meer. Mag ook niet van Hans, deze middelen zijn namenlijk snel verslavend. Zelf wil ik ook niet meer pillen dan nodig. Ben sowieso geen pillenslikker. Maar zeker nu niet daar mijn lichaam en met name mijn lever al genoeg ellende te verstouwen heeft! Wandeling met Chico in de avond blijft een goed eind van de dag moment!