Nummer 6 - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Nummer 6 - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Nummer 6

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

18 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Met Petra op de fiets naar bestraling nummer 6!
Regenjassen aan want blijft miezeren.
Zij gaat mee naar binnen en krijgt uitleg van de assistenten radiotherapie!
PFFFF, het blijft lastig
in en uit ademen en dan.
30 seconden..............vast houden!!!
Toch weer geredt 6 maal!
Op de fiets terug, lekkers halen bij Jumbo en lunchen. Daar met i-pad zoeken naar vluchten Londen.
Mijn gedachten plannen een weekndje weg met zijn drieen in weekend van de 3 de en 4 de juli! Verschillende opties kan Petra me laten zien. Ervarings deskundige met een dochter die daar woont!
Uiteindelijk niets geboekt.
Toch maar even naar het werk en Petra gaat huiswaarts.
Op het werk simpele dingen in gang gezet, veel mensen gesproken ook Ron 1 1/2 uur. Aan eind van de dag krijg ik de tip om notulen te lezen!
Dat was niet prettig. In summiere bewoordingen staat dat functie preventie mogelijk ook in bezuininging mee gaat!.
Fijn dit zonderuitleg en ik ga redelijk gedesolusioneerd naar huis.
Die avond gezellig eten bij