Na weekend dip - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Na weekend dip - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Na weekend dip

Door: miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

23 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Met Chai op de fiets naar bestraling nummer 10.
Dit gaat sneller dan ik dacht. Dan op vraag van zoonlief door naar de stad want voor examenuitslag en diploma halen wil het jochie een overhemdje!
In de stad aangekomen realiseren we ons dat de winkels pas om 11.00 uur en sommige om 12. oo uur open gaan.Dus eerst bij de Winkel van Sinkel koffie met taart! Dan vergelijkend waren onderzoekje doen naar het leukste overhemd. Dat wordt toch moeizaam bij A&F niks. Dan over op schoenen passen. Uitleg over eerst passen kijken en besluit nemen is goede discussie met Chai. Hoort erbij dus begrip gekregen uiteindelijk! Marcel belt en even stand van mij uitgellegd. Dan bij Scoots....een super hemd met ananasjes.....! Ja kijk die zoon staat ook echt alles. Nu dan even moeders tik opzij zetten over maatvoering krimpen en lange armen! Besluit om toch wel prijzige aankoop sam sam te doen, is voor mij doorslag om de aanschaf te doen! Daarna leuke broeken door Chai zelf bij weer nieuwe winkel voor de jeugd, P&M, tussen ZARA en H&M in(???) gekocht, van zijn Jumbo geld! T-shirt erbij en tevreden jochie! Bijna nog WEER schoenen door hem maar ik kon hem tegen houden! Imalda is erbij Chai niets bij. Supermowe nu zeg ik dat we naar terras mogen zoeken! Besluiten eerst stuk op weg naar huis te gaan en bij Wilhelminapark iets te drinken. Onderweg boodschappen voor avondeten! KA....POT stap ik thuis uit de kleren, douche en bed in! Hans brengt bordje en thee!. Slaap komt snel!