Vrijdag.....controle..... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Vrijdag.....controle..... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Vrijdag.....controle.....

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

04 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Dan vrijdag een vrije dag mag?
Samen ontbijten en Chai blijft liggen is TE moe van schilderen en hockey training en pijn in zijn knieen zegt hij! Dus laat maar. Alles wat ik zeg is teveel en hij blijft er bijna in.
Hoezo gezelligheid met wie slecht eten, bier en laat naar bed?
Boodschappen in huis halen. Prettig dat Hans alles schouwt, want ongemerkt nemen we smane toch meer mee!!
Dan zetten Hans en ik de gehele tuin zo als ik het al graag wilde.
Als vanouds zit gedeelte achterin tegen de muur. Staat prima.
Zit knus en diepte terug in geheel.
's Middags voor controle naar tandarts op de fiets. Het geheel ziet er goed uit maar....zekerheid voor alles aan de anti-biotica 3 maal daags 500 mg amoxyclycline, oplosbaar in water en dan nog extra glas erachteraan!
Chai gaat werken en Hans en ik eten samen.
Buiten de tuin schoon gespoten en hondje uit. Dan komt Rinus vragen of we bij Antje en hem bakkie doen, zeker ook daar Marloes er is en die wil graag het een en ander over IVF procedures weten. Dus gezellig daar onder overkapping, regen deert ons niet zo! Inmiddels komt Chai thuis en ook Tim komt, met zijn tweeen kijken ze voetbal, niet zoals voorheen zijn bedoeling met gehele hockeyteam!
Tim heeft cadeau voor slagen mee, DUVELTJE met glas. Zij roepen hans hiervoor en vragen hoe en of ze dit samen mogen proeven.
Eerst goed koud laten worden jongens! Na uurtje of zo roepen ze hans en schenkt hij het in twee glazen in! proost. Ook Hans en ik nemen een biertje bij Rinus en Antje op geondheid en geluk. Tenslotte is Antje ervaringsdeskundige en door het oog van de naald gegaan alweer twee jaar terug, nu genietend van het leven met AP en al!
Gaat morgen een fiets met zijwielen ophalen die ze besteld hebben. Kan er weer gefietsd worden, zonder zijwielen is ze uit evenwicht! Tim gaat op huis aan en Chai ligt nog voor TV, opporren om naar bed te gaan want hij gaat dag en nacht omgooien. Truste.