Rust???? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Rust???? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Rust????

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

03 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Alle drie thuis en uitslapen. Chai kwam na 24.00 uur thuis en had aangegeven dat hij met Coen morgen_ vandaag dus _ gaat schilderen vanaf 10.00 uur.Hhans kwam thuis om 0.30 uur en gaf aan een afspraak met de FYSIO voor Chai te willen maken morgenochtend, vandaag, vroeg.
Dus rond de klok van 9.00 uur vandaag, Hans en ik opgestaan en Chai wakker gemaakt. hans belt met van Tongeren en krijgt algauw Ludwien, waar hij bij Tjerrie een afspraak maakt voor 11.30 UUr. Chai beneden gekomen maakt stampij want.....schilderen, Coen en ...! Ach zegt hans ik kom je dan wel daar halen! Zelf maak ik afspraak bij de tandarts want er mag even gekeken worden naar kies waar scheurtje in zit!Dus eerst ontbijtje yogurt samen met z'n allen. Daarna Hans, Chai wegbrengend laat meteen Chico uit en ik ga op het fietsje naar de tandarts.
Daar is Daan waar ik vraag of er ook kan worden schoon gepoetst vandaag. ja, dat kan direct! Dus in de wachtkamer al lopen mijn ogen vol! Moe?? last van mijn ogen? nee, laat maar even komt goed. maar in de steol bij daan gaat huilbui door. Begrip van de kant van Daan die tips en trix meegeeft als ze hoort wat ik mag ondergaan. ze haalt speciale geltandpasta en spoel vloeistof voor de droge chemo mond! Kijk dat helpt. Als laura komt controleren moet er eerst foto om te weten wat wijsheid is te doen! Als die is gemaakt is de conclusie kies eruit, kan niet meer gered. Met verhaal van mij erbij wil ze dat ik eerst overleg met ziekenhuis of zij dit mag doen of kaakchirurg! Dus snel naar huis en mail met Nathalie! helaas direct bericht dat ze tot 7 juli op vakantie is???? Dan haar vervangster Danielle gebeld. Die zit te eten. Dus telefonisch consult aangevraag voor na 13.00 uur. Met Hans in tuin koffie en tranen zitten er weer! Telefoontje met Diak geet weer dat de tandarts zelf dit mag doen en moet inschatten of anti-biotica nodig is. Zaak is dat dit zo snel mogelijk gebeurd! liefst vandaag nog! Ja, kiezen op elkaar en doorbijten, het moet zo snel mogelijk! Dus neergelgd en snel praktijk gebeld. Daar kan ik morgen 13.30 uur terecht. Niet vandaag? Bij l;aura?? Dat moet ze overleggen! Zal zo terug bellen! Dus na kwartier telefoontje dat om 16.00 uur ik daar mag komen en het vandaag gaat gebeuren!
Eerst kreeg ik verdoving en na wat heen en weer gebabbel wat met Laura altijd prettig is terkt ze niet een maar ook de tweede kies ernaast daar ook die op foto aangestats is! Dit zijn de boosdoeners van eerder dit jaar! ook in de wintersport gaf die zijde al problemen. Nu zijn ze eruit. twwe dikke gazen in mond. Morgen nacontrole ivm noodzaak tot anti-biotica en nu dan thuis met verdoofde mond links. BLLLLLLLLLLLLLLLLeren. Wat een dag en dat was rustdag nummer 1.Lekker in de tuin aan watertje met groot ijsklont kom ik met hans samen bij! twee uur later, hazeslaap en honger! Ach flexibel genoeg dus!! Eten en vroeg naar bed!

  • 03 Juli 2014 - 21:21

    Petra:

    Niks rustdag zeg.. 2 kiezen, hoop dat die
    Ellende klaar is, dus dat zat ook in Chatel
    al in de weg! Sterkte meis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 63746

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: