Hansie jarig - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Hansie jarig - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Hansie jarig

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

01 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Ja Hans jarig en om 0.05 wilden Chai en ik zijn cadeautjes geven!
Dollen maar het mocht niet!
nee, wachten tot morgenochtend, vond Pap.
Ja en dan is het ochtend...............wekker vergeten te zetten! Gauw aankleden en de appeltaart en cake allen zelf gebakken in de auto zetten en op weg naar bergman! ons , Chai en mij slapend achterlatend! OOk Chai slaapt door terwijl ik me klaar maak. Douchen en aankledend bedenk ik dat ik Chico nu eens aan Chai ovcerlaat! Dus op fiets 12 de bestraling en dit verloopt traag dus pas om 10.30 uur weer de deur uit daar! Dan op de fiets door naar Lunetten. Waar daniel en Lucien me opnieuwe een groots welkom geven! Feestje om zo op je werk binne te komen. Door naar grote vergaderzaal waar de OR al in volle gang is! Vanmiddag overleg over nieuwbouw met RvBestuur dus actie! Er is een brief opgesteld in samenwerking met adviseur I. M en die gaat marie/Louise samen met pieter Vos aanbieden aan de directie zo. Mijn handtekening eronder en brnegen maar! Na 10 minuten komt een en anderbedremmeld terug! De brief niet kunnen overhandeigen en iet accepteerd geen no go! ga maar met advisuer eruit komen en doe wat we gevraagd hebben.
Kort maar krachtig na veel vijven en zessen besloten morgen overleg telefonisch met DB eb face tot face met iet te praten! inmiddels is niemand meer in huis en onverrichterzake gaat OR ook huiswaarts! Thuis is hans er nog niet! telefonisch vraag aan hem voor eten halen. Buiten lkker borrelen en dan komt Karina feliciteren, al zingend!! lang zal ze leven! Kaasfondue opgestart komt Walter buurten, Ruud en Sjoerd ook even feliciteren en kraag voor Mika halen. kortom gezelligheid allom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 64045

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: