dag van de preventiemedewerker - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu dag van de preventiemedewerker - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

dag van de preventiemedewerker

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

26 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Vandaag landelijke dag van de preventiemedewerker 2014.
geregeld dat ik om 8.00 uur onder de stralen kan want om 8,45 uur mag ik inschrijven bij Doorn. Dus vroeg op en uit de veren. Douchen aankleden en tip top op tijd in UMCU, radiotherapie.
jee wat bent U vroeg!
Ja werk roept! Werk??? ja zeg ik 1 maal per jaar dag van prventiemw..........dat laat je toch niet gaan!
Dus direct lag ik goed onderga de stralen en zelfs het inhouden van de adem gaat vlekkeloos. Gauw sjeesen naar Doorn. Bij koffiezaal staan allerlei stands met ook een massagestoel. Uitporberen? Vraagt standhouder. ja, lijkt me goed plan! Dus lig ik om 9.00 uur 10 minuten in massagestoel en voel me als herboren! praatje aangehoord hoe goed het voor mewdewerkers is om tussen het werk door prevntief dit te kunne gebruilen. Ja kaartje mee en ik ga het als advies inbrengen! Daarna start met proffessor rof. dr. Thijs Homan
Van gelijk hebben naar gelijk krijgen verhaal:
Het verbeteren van werk in organisaties kun je heel formeel aanpakken met formele plannen en beslissingen. Dit levert meestal weinig resultaat op. Organisaties veranderen pas echt als de informele machtsverhoudingen veranderen.
geweldige enthousiaste verteller en man met missie!
dag met allerlei izaken en inspirende sessies
Succes met de RI&E (workshop)
Let op werkdruk (workshop)
Gouden medailles op de werkvloer (workshop)
Dienend leiderschap (thematafel)
Houd jezelf een spiegel voor (thematafel)
Het aapje op je nek (thematafel)
Bereik wat je wilt bereiken en voorkom wat je wilt voorkomen (thematafel)
Kortom na uiteindelijk de dag af te sluiten met een gaap stond er zorg collega naast mij die zei nou nou......gapen? was het zo vermoeiend? ja zei ik zker na start van de dag met....bestralen! Oh zei ze en direct en en al begrip! Sorry maar dan snap ik dat je moe bent want dat vergt nogal wat! Kom we gaan jus dórange drinken en op his aan! Thuis gekomen 17.30 uur ben ik op bed gaan liggen en in slaap gevallen. Hans kwam om 19,00 uur thuis. ) Chai is trainen' Hans ziet me nergens en belt op mobiel waar ik uithang! De telefoon neem ik op vanuit de slaapkamer! Jeh Mir, blijf liggen ik ga wat te eten maken, kopje thee, is goed!
Dan vrij snel daarna gegeten en weer gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 64072

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: