Bali, Java offe........thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Bali, Java offe........thuis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Bali, Java offe........thuis

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

28 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Vandaag is dus de dag dat wij naar Java en Bali zouden zijn afgereisd.
Oh, wat een mooie Sawadee reis stond er gepland.
Wandelen, trekken, fietsen door rijstvelden.....drromreis om met zijn drieen een levensfase van Chai af te sluiten, middelbare school en nieuwe in te gaan die van MBO IVA- Driebergen.
Dan toch even door je hoofd bij het opstaan vandaag even............. chips gevoel...............Kkkkkkkkkkkkk.......Kaaaa!............kerrrrrrrr!
Gefeliciteerd U bent vrij van maar er kan 1 cel ergens nog last veroorzaken dus...........stap 2, 3 en 4 wachten nog!!!
Maar ach bakkie koffie, broodje en actie...........
Loungeset open maken en bewonderen! neer zetten en eromheen zorgen dat het in tuin zelf een geheel gaat worden.
Ja, Jan de boef zegt buiten en binnen een geheel..........Laat zien dan!
gek dat wij nu de tuin gaan klaar maken......................
om in goede en slechte zomertijden deze zomer buiten te kunnen zitten genieten van het moment!
Zo zie je dat je ieder moment kunt pakken en een geluksmoment van kunt maken..............want als...............ja dan................
Ach weet je dan zijn er legio uitspraken..........!
Laat maar even.......geluksmomentje is fijn.
Chai gaat hockerywedstrijd spelen.!
Hans gaat zijn levenswerk van 15 jaar geleden slopen.
prachtige teakbanken die met losse kussens zitplekken werden. Tot grote ergenis van alle soorten kussens die ik bleef aanschaffen. paars was laatste lievelingskleur! Iik ga alle nieuwe en oude plantjes in de goede potten plaatsen. Schrobben en de loungeset zo neer zetten dat we direct vanuit het huis de stoel in vallen! Dat wil Hans graag, een draai aan televisie toestel en hij kan ook vanuit buiten voetbal blijven volgen!
De eettafel plaatsen we voor de waterval en bleompotten in nis ernaast.
Zelf ben ik er niet zo van gecharmeerd maar hans is ervan overtuigd dat het went en dit zo een week moet blijven dstaan, Denk ik er dan nog zo pver mag het verpllatst. Gedwee maar zeker ook lachend laat ik hem in de waan dat het zo blijft!! De buxusbakken zetten we op nieuwe hondjes, de oude komt Roxanne halen en daar zal henny bakken op maken voor haar!. Aan echt het einde van de middag is Hans klaar met het verzagen van alle houten balken in formaat voor open haard en is Chai terug van hockey wedstrijd om samen te eten en filmpje te kijken.
Mooi tuin tafereel is het geworden.
Hans trots op zijn aanschaf en verjaarscadeau!
Zit is heerlijk en ook Chico heeft met een kussen de tafel als eigen plek geconfisceerd! Ook vanaf binnen ziet het er gezellig uit!