13 de keer bestralen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu 13 de keer bestralen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

13 de keer bestralen

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

27 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Ja, echt aftellen niet vrijdag de 13 de maar de dertiende keer älweer"!
Door inval problemen de meisjes afgezegd, achteraf als ik opsta niet slecht want het regent pijpestelen!! Dan met het autootje naar radiotherapie waar ik al snel aan de beurt ben en met positioneren en breath holding alles vlekkeloos verloopt en de therapie heel snel voorbij gaat.
Dan afspraakje met DR..SCHIZZzzzzzzzzzz, wachten bij balie 2. Ik zie hem aankomen en denk das snel maar nee hij roept een ander! Ook de tweede keer en.....derde....! kapper Sander bel ik dat het iest later wordt! Dan als hij opnieuw komt en een ander roept loop ik op hem af met de vraag hoe lang het gaat duren. Hij kijkt me bedrempeld aan ( of kijkt hij altijd zo?0 Zegt nog dat het komt door een patient die hij moest opnemen tussendoor. IK geef aan een afspraak hierna te hebben. Ja met een coach en die mag wat kosten! Zelf heb ik niets te bespreken met U het gaat goed. heeft U nog wat?......Hij kijkt me aan geeft zijn hand en zegt Fijn weekend! Zo, voor het eerst in mijn loopbaan ben ik opgestapt omdat IK het zat werd. dat wachten terwijl je een tijd hebt afgesproeken!! 5 miunten staat er voor! Ach, arm jong! Maar zijn spreekuur loopt weer een beetje in, moet ik denken! Dan naar de kapper, geen verf maar wel mijn cuope even wat pittiger voordat de coldcap actie mag gaan ondernemen om het te behouden! Dan naar huis en fiets pakken! Broodje met Chai en ook de loungeset net in ontvangst kunnen nemen! prachtig vervroegd verjaarscadeautje Hans! Witte wicker van Jan de BOEF ism GAMMA!
Dan op fiest naar Utrecht, nieuwe gracht voor mijn coachingsgesprek met han! Ja, de gesprekken mag ik van Iet ook gebruiken om samen met hem voor mezelf dit stukje levensfase project ook een plekje te geven.Han heeft bij binnenkomst door een opmerking me al direct op zijn plek! Begrip van hem doordat zijn vrouw ook dit heeft meegemaakt.Maar vooral eerst luisterend oor zijn voor verschillende dingen die ik meegemaakt heb. helder verwoorden in herhaling wat ik al ondernomen heb en dat het knap is zoals ik het doe! Acceptatie is moeilijk nog! Daarom doe ik maar zoveel mogelijk, werken , sporten afspreken en doodop naar bed s'avonds door dit en de bestralingen samen! Goed om zo even alles voor mezelf op een rijtje te zetten en fijn bij een op afstand staand persoon, precies mijn to the point fase helder te krijgen! genieten van iedre dag, de keuze's die ik nu maak zijn goed en stap voor stap de dingen ervaren en laten komen zoals het komt. Goed bezig zijn. Sommige dingen zijn voor mij herkenbaar en moet ik volgende keer de confrontatie met familieopstelling aan voor mezelf!!! Dit daar ik duidelijk affectie en aversie ook in dit stuje neerzet bij mensen, alleen nu mag ik echt even voor mezelf kiezen!! Na anderhalf uur nemen we afscheid en zal ik na start 1 ste kuur eens kijken wat ik nodig heb! Komt wanneer ik erom vraag zegt Han!! Dan op fietsje lekker naar huis! Marijke staat er al en is met buurtjes aan het praten! Zij komt even bakkie doen! praten helpt ook met haar!! Chai loopt in en uit en gaat naar het werk! Als Hans thuis komt is Marijke net weg! lounge set JB bewonderen. Eten en niets uitpakken maar rustig babbelend lang met hondje wandelen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 64118

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: