Hechtsels eruit - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Hechtsels eruit - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Hechtsels eruit

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

21 Mei 2014 | Nederland, Zeist

Na een lange nacht slapen. Ja gister thuis direct douche en mandje in!
Hans heeft me na ontbijtje op bed blijkbaar laten liggen!
Suffig schrik ik om 9.45 uur wakker en zie de tijd!
Chips ....................ziekenhuis afspraak 10.15 uur!
Dus heul heul snel opgefrist en aangekleed! Niet met de fiets zoals het plan eerst was maar snel met 't auto-otje!!

Melden bij Dr. Perre die ons direct naar binnen roept.
Hij vraagt hoe het gaat of ik pijn heb en hoe het eruit ziet. Daarmme laat ik het zien en geef opnieuw een compliment over de keurige lijn van plaatsen incisie en manier van hechten! Ook hij is tevreden met beide al is de poortwachterklier in oksel heftig dik en rood en trekt nog steeds naar onderarm in pijn ervaring. Dit komt door wat geraakte zenuwen. ieder heeft hier last van en dit moet met de tijd verbeteren. Bij het zien van de borst geeft hij aan dat er een flinke bal vocht in zit. Ja dat had ik ook gevoeld en gezien. Heb ik er veel last van? Wil ik er nu in laten prikken en eruit laten halen? Nee, zeg ik ik neem de tijd om het vanzelf te laten resorberen. Zit niet op naald te wachten. Dr. perre is het er mee eens maar geeft aan dat als het wel vervelend gaat worden ik even langs kan komen! De knoopjes van de hecjtingen die er onderhuids zitten mogen weg. Hij roept daarvoor een verpleegkundige die dit mag doen. Collega met hoofddoekje komt met pincet en mesje en snijdt de knoopjes door. je voelt de terkkracht afnemen! Dr. Perre zal me weer willen zien na de bestraling , hij dacht half tot einde juni. Morgen heeft U een afspraak bij Dr. Thunissen? Nee zei ik ik dacht juni. Nee zegt hij dit is 22 mei 15.20 uur. Ik denk dat ik verkeerde maand gezien heb. Dit kijken we nog extra na in poli agenda Zeist. We geven elkaar en hand en hij wenst me succes met de volgende stappen! Dank!!!

Dan naar buiten waar Hans de auto op P2 heeft moeten zetten. Kom we gaan even bij dialyse langs! Daar zijn Conny, Anita en Emelinda die me hartelijk omhelzen! Ook de keukenhulp en Jeanette Maatschappelijk Werk em Janet komen even buurten. Een kopje koffie gedronken en ieder is blij me te zien. ook ik ervaar het als prettig even zo te kletsen over het gebeuren. Daarna gaat ieder verder en gaan Hans en ik richting auto.

Met Rita VV heb ik een lunchafspraak. Hans brengt me erheen drinkt bakkie mee waarna hij de auto laat staan en zelf lopend naar Zeist gaat! het is mooi weer en een goede afleiding voor hem.
Chai heeft zijn laatste examen van daag, Engels en is ook thuis als hij lopend na uurtje thuis komt. Engels makkie! Klaar met.......stress?
Chai zegt ook steeds dat ik zenuwachtiger ben geweest voor het examen dan hij. Hij is er iedere dag als de rust zelf heen gegaan,vol vertrouwen!

Rita en ik kletsen helemaal bij en gaan heerlijk vers gehaalde producten nuttigen en nog meer kletsen! Silvia sms-te al eerder dat ze vanavond om 19.00 uur bij haar schoonzus Veronika moet zijn. De afspraak bij kapper Sander om 18.00 uur wordt dan wel errug krap. Even overleg met sander. nee zegt hij ook voor passen van pruiken moet je de tijd nemen dus omgezet naar morgen! ook Silvia komt dat beter uit!
Zo gezellig als het bij Rita is zo is het bijna 16.30 uur als we afronden en Vinc belt! Dus eerst even met broertje babellen onderwijl klaar makend om op te stappen. Chai vraagt met whapp hoe laat ik thuis kom, zien we elkaar straks want die staat op het punt te gaan hockeytrainen nu.
Hans heeft ALS training op het werk dus is er niet.
Rita en ik nemen afscheid en zij gaat naar haar moedertje.

Ik terug thuis laat eerst Chico uit waarna ik alle was moet opvouwen daar ons gehele bed vol ligt met schone was! Dat gedaan hebbende lekker douchen,Chai alweer thuis van de hokeytraining. Bammetje eten en koppie thee bij het televisie kijken. Voor Hans thuis is lig ik al plat!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 64042

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: