huisarts - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu huisarts - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

huisarts

Door: Miriam 2 de dag

Blijf op de hoogte en volg Miriam

24 April 2014 | Nederland, Zeist

Op donderdagochtend, na een brakke nacht de huisartsenpost gebeld voor een afspraak. Rond 10.30 uur kon ik langskomen bij Dr. Badeau. Hans had ik s’ avonds laten zien waar en wat ik vreemd vond aan mijn linkerborst. Toen dachten we beide : Ach over twee weken de vergeten afspraak in het busje, komt dan wel! Nu dacht ik, nee Sturk het klopt niet.
Ook de huisarts zei direct: Ik hoef niet eens te voelen om te zien dat dit niet klopt. Dus als je het met mij eens bent ga je direct door naar de mammapoli. Niet eerst een foto en wachten, daar was ik het mee eens! Nadat ze een verwijsbrief had geschreven ben ik direct op de fiets naar Diaconessen Zeist gereden. Daar moest ik naar aanleiding van uitstrijkje toch nog een echo laten maken van de onderkant, dus...
Bij de mammapoli chirurgie zei men dat er plek was op maandag! Sorry? Het is vandaag donderdag dus ik wil graag morgen gezien worden!Nee dat kan niet hier! Oké, zei ik waar dan wel? Daarna zocht ze in Utrecht en zag een plekje om 10.30 uur bij Mw. Wittebolle. Doe maar zei ik en liep door naar poli gynaecologie, waar ik uiteindelijk voor 13 mei in Doorn afspraak kon maken!
Op de fiets naar huis belde Petra. Ben jij thuis? Kan ik even een bakkie doen? Nee, zei ik:” Ik zit op de fiets ben net op mammapoli geweest en ga zo naar huis. Oké zei Peet, bel ik zo thuis wel even!
Hans gebeld en gevraagd of hij morgen wat kon regelen in de ochtend. Thuis belde Petera, had aan mijn stem gehoord dat er iets niet klopte! Ook aan haar verteld dat ik morgen om 10.30 uur voor mamma foto’s en echo mag en indien nodig voor biopten. Petra gaf aan dat als Hans niet mee zou kunnen wel mee te willen gaan, dan konden we daarna direct door naar Henriette want Sjors is net thuis na jaartje reizen en gaat door naar Groningen en Cambridge. Wel zo gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 64056

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: