Terschelling...... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu Terschelling...... - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

Terschelling......

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

22 Augustus 2014 | Nederland, Zeist

In de nacht werd ik wakker 02.00 uur en..........Chai NIET thuis!
Afspraak was.........01.00 uur thuis ivm vertrek boot in de ochtend.
Ik ongerust en verdrietig. Hans bood , dus Hans kleding aan en gaat in auto naar Dorpstraat, waar hij al snel Chai ziet en hem vraagt naar huis te komen! Dus om 02.30 uur Chai thuis. Jammer Chai maar dit is flauw en kinderachtig. Afspraken zijn er om aan te houden dus..........!
Het is 3.00 laten we het maar even. Slapen gaat slecht. Opgestaan om 8.oo uur en 8.30 in auto op weg. Chico voorin, Chai slaapt achterin direct door. Na uurtje of anderhalf zijn we gestopt om bij Mac te ontbijten. Daarna om even voor 10.00 uur harlingen. Hans zet ons af en brengt auto naar parkeerplek. Dan op tijd met zijn allen op de boot. Inmiddels stort het van de regen dus iedereen zit binnen. Dan beklemt het me want grote groepen en kleine kinderen, moet ik ontwijken! Wat zit hier op de boot????
Dus rustig ademhalen. Chai begint te mopperen. Waarom moet ik eigenlijk mee. Wat moet ik daar doen? Waarom zijn jullie niet met zijn tween gegaan? Dit en zeker ook omdat ik als verrassing morgen dri uur KITE introductieles voor hem en Hans heb geregeld maken me verdrietig hem zo te horen! Hans neemt hem mee naar buiten en bij terugkomst is hij stil! Om 13.00 uur komen we aan op West- Terschelling. Op de kade eten we kibbeling en gaan daarna door naar Hotel Oepkes. Twee straten links van de hoofdstraat. een gemoedelijk familiehotel waar we een familiekamer hebben. Twee trappen op en een flink ruime kamer met 4 bedden. Poee zegt Chai....maar laat de rest als hij bed in beslag neemt en wifi heeft! Chico heft eigen dekentje maar rent ter verkenning eerst rond! Als we kopje thee hebben genomen gaan we dorp in en huren een tandem en een fiets met bakje voorop voor Chico. Daar gaan we mee op weg. Maar binnen het uur gaan we terug want deze tandem trapt zo zwaar voor mij dat ik hartkloppingen kreeg. ( na uitleg NP komt dit door chemo!) Dus.......huren we een electrische voor mij! EEn met trapondersteuning in de as duurste model! Super. Alleen nadat we bij de WALVIS ( eetgelegenheid waar na eten daar Chai en Eva ooit met de frietjes krabben zijn gaan vangen) heerlijk gedronken en snakjes hebben genomen en de fiets willen straten doet hij niets!! Het vele water heeft contact verbroken. Dus opnieuw naar Topthijs fietsen verhuur en ruilen maar. Drie keer is....! Na een tukje is het inmiddels etenstijd en gaan we op zoek naar een pizzaria . Degene die we kiezen blijkt verder dan gedacht dus dan maar die hier in de straat. Dit is een biologisch dynamische en we drinken dan ook sapjes en water, geen alcohol! De pizza van Hans is zo pittig dat hij hem niet weg krijgt Chai en ik eten lasangna op. Voor toe nemen we een brownie mee en zetten op kamer thee en delen deze. Rond de klok van elf slapen we! Ook chico neemt plaats bij Chai op bed op zijn kleedje.Toch wel fijn zo met zijn viertjes hier samen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 64073

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: