woensdag 7 de dag en.....Chai retour halen! - Reisverslag uit Oostende, België van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu woensdag 7 de dag en.....Chai retour halen! - Reisverslag uit Oostende, België van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

woensdag 7 de dag en.....Chai retour halen!

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

23 Juli 2014 | België, Oostende

Hans gaat vroeg 7.00 uur naar Biltsche Hoek daar waar Gerrit en hij samen op gaan rijden om in Belgie de jongens weer te halen!
Geslapen heb ik met tussenpoze's dus, door nachtelijk zweten door hitte of...angst aanvallen??
De medicatie ligt klaar! Met het uitgaan met Chico en ochtendriedeltje vertrouw ik mijn keel toch niet zo en bel met de dagbehandeling!
Maar positief bericht dat mij ndarmen het na deze wandeling weer vanzelf doen!! Gaby neemt toevallig direct op. Ze wacht op telefoontje arts en zal zo terug bellen. Dit duurt lang terwijl ik aanrommel en op computer schrijf! Door ieder verhaal krijg ik whap reacties. Die van Eus van gister..sorry, zo zie ik dat ik niet iedr bereikt heb! Vandaag die van Vis vanuit vakantie adres! Chit dit is ook een gevolg van mijn openheid en deze reisverslagen. Ze worden gelezen waar iemand maar wil. Dus ook...... op het vakantie adres! Ze zijn nu niet de meest positieve op dit moment! Maar ontzettend warm en lief, bemerk ik dat het wel mij veel doet dat tellertje van lezen en me warmte brengt!!
De uitspraak: Elke dag verder is een dag dichter bij het einde van deze behandeling! Klopt weer eens als een bus! Gevoeliger dan ooit ben ik voor spreuken nu! Het helpt me op weg! Dan gaat de telefoon en Gaby hoort me aan. Ze vraagt hoe het is gegaan en als ik vertel dat ik mezelf aardig tegen kom zegt dit oudje.... Nou Miriam dan heb je nog een aardig pad te gaan............! Lekkerrrrrrr!
Maar voor de keel adviseerd ze toch de huisarts te consulteren.
Zoals ik het beschrijf is het eerder een schimmel dussssssss................ behoeft andere medicatie! Mocht het niet lukken, dan naar ziekenhuis komen voor 17.00 uur! Dus gauw bellen met vervanger van Ott en badeau, Dr van de beek. Gelukkig ken ik hem van een keer eerder! Bij de assistente moet ik even aandringen, maar ik kan om 14.30 uur voor het consult langs komen! 12.00 uur dus ik heb nog even!
Hoe zal het er in Belgie voor staan? Klapkarretje opgeruimd? Onderweg naar huis, thuis? Andrea ziet dit bericht en via whap vraagt ze of ze mij zal brengen! nee, graag samen op de fiets. Zo gezegd zo gedaan. We gaan rond de klok van twee. Daar wachtend geeft ze aan dat Dr v beek haar eigen huisarts is. Nu, zeg ik ik heb niets te verbergen en je mag gerust mee naar binnen. Dr van Beek komt me roepen en ziet ook Andrea, waar hij direct zegt....volgend mij moet ik met jou ook nog wat bespreken. Dus eerst ik als patient nagekeken in mond keel en koorst opmeten. Niets ernstigs. het is flink rood maar er zitten nog geen witte stippen, dus goed spoelen en tanden poetsen, drinken en ijsjes eten! De kans dat het in Denemarken erger wordt is er maar de medische zorg daar is te vertrouwen dus hij geeft fiat om te gaan.Daarna komt ook Andrea aan haar vragen toe, waarbij ik op een gegeven moment zeg mijn oren dicht te doen daar bekende namen in de nefrologie voorbij komen. Dan terug op fiets en kopje thee bij Gerard en Lisanne. Op een bepaald moment zie ik Hans , Chai en Koen aankomen en laat ze maar even gaan. Zij weten niet dat ik bij de buren zit. Dus na al het uitpakken gezien te hebben ga ik naar hen toe. De jongens zijn kei-kapot van de week belgie. Hans is moe van het heen en weer rijden en zooi opruimen daar! Maar hoort verhaal huisarts aan en besluit voor mij opnieuw een kuur royal jellie aan te schaffen. Dit is de koninginnegelei waarin veel vitamines en kracht in zit, volgens zeggen. De verhalen komen nog niet dus stuur ik ze een voor een eerst onder de douche. Ze stinken drie keer zo erg als koeievlaaien! Ik maak pastasaus en kook de pasta en schoon komen ze alle drie aan tafel. de wasmachine draait al de eerste stinkers weg. De rest van de was vergt 7 machines verder en zelfs tot na middernacht. De jongens gaan rond de klok van 21.00 plat en je hort ze nog babbelen maar al snel niets meer. Met Hans besluit ik toch mee te gaan morgen dus ik pak een kleine koffer met wat spullen voor ons in!

  • 23 Juli 2014 - 13:27

    Silvia:

    Gelukkig straks je jochies weer thuis

  • 24 Juli 2014 - 00:03

    Anneke:

    Chai morgen weer thuis, gezinnetje weer compleet, gezellig.
    Vervelend die bijwerkingen, maar dat hoort er ook bij.
    Begrijp je, je wilt zo graag gewoon alles kunnen, maar luister nu even naar je lichaam. Het gaat goed komen!
    Liefs Anneke & Family

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 64099

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: