6 de dag...erna............ - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu 6 de dag...erna............ - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Miriam Sturkenboom - WaarBenJij.nu

6 de dag...erna............

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Miriam

22 Juli 2014 | Nederland, Utrecht

Nachtje geslapen op me eige!
Dus zonder tabletje kan gelukkig weer!
Hans legt voor hij aan het werk gaat pillen klaar samen nemen we een kopje thee. De misselijkheid gaat, de krampen zijn pinlijk! Dus bewegen en zodra hij weg gaat ga ik Chico uit laten. Dan om de verhaal voor mezelf helder te krijgen achter de computer, schrijven.
Zal ik eerst eens kijken of ik mijn telefoon kan updaten?
Nu dan gaat er wel wat door je heen als dit je na zeker 1 uur proberen niet lukt! Leeghalen van mb's om ruimte te creeren zorgt ervoor dat ik geloof ik nu al mijn mail bij verschillende accounts kwijt ben. Ook alle whap berichten verdijnen als sneeuw voor de zon. Whauw...........wat nu dan?
Dus dan maar basic douche en insmeren. Darmen doen geweldig pijn!
Volgende keer medicatie doos controleren, want nu zat er geen dyclofinac in! Dit terwijl het wel mag dus..............aleve for all!
Die blauwe pil.......moet ik meteen aan Paulien denken en mijn nachtelijke ascapade op wintersport terwijl ik dacht dat ik een dormicum slikte!!! ! Tegen de tijd dat ik een bammetje klaar heb en die probeer.............smaakt dit toch anders dan tosti ham kaas! Dus............blok kaas dan maar! Sjoukje komt na haar werk even buurten. Daar ga ik mee in de tuin wat drinken, ook Hans komt thuis. Het gaat maar die keel is erg vervelend. Dan voor Hans eten wil geven ziet hij dat de keelpijn vervelender is dan hij dacht. Karina komt buurten en geeft aan dat het ook schimmel kan zijn. eerst eens de suppjes van Hans en drinken en ijs eten! Dit verlicht het een en ander.
Hans eet zelf en ik krijg oude kaas! Dan na dus voor de nacht ook dit recept. In de nacht wordt ik badend in het zweet wakker. Thermometer zoeken en temperaturen, 37, 2 dus niks......?

  • 25 Juli 2014 - 19:01

    Pauline:

    Whahaha,... die blauwe pil..
    Nu moet ik meteen weer denken aan jou op de wc! hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miriam

van spiegel, spiegeltje ........ tot zal HET goed komen, ............... met alles wat daar ....................in die periode ..........................voor nodig zal zijn! Reisdoel: Een oncologische K wereldreis met een eindbestemming in 2015! Of................... eindbestemming 2016!

Actief sinds 09 Mei 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 64104

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 24 December 2015

Borst voor en na VOORUIT

23 April 2014 - 15 Oktober 2015

BORST VOORUIT................!

Landen bezocht: